Bewerkingsvereisten voor CNC-draaicentra

- Jun 07, 2017 -

CNC-draaicentrum In het liftaandrijvingssysteem is de transmissieschacht het mechanische onderdeel dat het koppel overdraagt ​​zonder buigend moment. Om het gebruik van de prestaties te bereiken, om te zorgen voor een veilige werking van de liftschacht heeft een strikte procesvereisten. CNC-draaicentrum De aandrijfas van de DHJ05-serie is gemaakt van 1cre 17NI2 roestvrijstalen materiaal, de lengte-diameterverhouding is groter dan 25, wat tot de onderdelen van het dunne as-type behoort. De belangrijkste redenen voor de moeilijkheid om slanke assen te bewerken zijn: Shan processtijfheid is slecht, het is gemakkelijk om te worden onderworpen aan snijkracht, klemkracht en andere externe krachten om vervorming en gebabbel te produceren, om de positierelatie tussen snijder en werkstuk te vernietigen, en om de nauwkeurigheid van de bewerking te verminderen. CNC-draaicentrum De thermische diffusiviteit van Shan is slecht, en de lijnuitbreiding wordt geproduceerd onder de actie van het snijden van warmte. Als de twee uiteinden zijn gefixeerd, zal de schacht gebogen zijn met de verlenging en de bovenkant, en de ellips, kegel, trommelvorm en de vorm van de bamboe zijn gebogen, resulterend in rondheid en cilindriciteitsfouten. Door middel van de productie-en uitwisselingen met technisch personeel, verkennen van het gebruik van Shenyang HTC40-serie CNC-draaibank Batch verwerking van effectieve methoden, CNC-draaischijf voornamelijk omvatten: Shan in voorbewerking in het gebruik van een nieuw type centrale frame met rollende lagers, verminderen de contactslijtage, verminder de vorm en plaatsfout. Shan in warmtebehandeling, het gebruik van graduele doving, effectief verminderen van de verandering in het proces van scheurvorming, om transmissie-as te voorkomen in het proces van breuk. CNC Turning Center Shan in de afwerking van het gebruik van PCBN-voertuig mes, om het voertuig generatie slijpen, verbeteren de nauwkeurigheid van de verwerking en de verwerkingsefficiëntie.

(1) Turning-verwerkingstechnologie. Blank Kami 35mm, CNC Draaicentrum het materiaal is 1cre 17NI2 roestvrij staal, is het lage koolstof chroom nikkel type corrosiebestendig staal, heeft de hoge sterkte, de hardheid en de goede corrosieweerstand. De Kemm MX 400 mm van het linkeruiteinde van de blanks is geïnstalleerd met een zelfcentrerende klauwplaat met drie klauwen. Om de invloed van radiale snijkracht op de buigvervorming van de slanke schacht te verminderen, wordt een nieuw type middenframe met lager ondersteund op de Kami 35mmx 200 mm plaats om de stijfheid van het werkstuk te vergroten. Het 45 hardmetalen gereedschap wordt gebruikt om het rechter uiteinde van het ruwe voertuig aan te drijven en het middengat te boren. Draai aan de linkerkant van de ruwe auto, gat boren, om ervoor te zorgen dat de as en de grootte van de 2 centrale gaten consistent, CNC-draaicentrum op dit moment om ervoor te zorgen dat de totale lengte van 796 mm. De ruwe auto wordt gebruikt 85 carbide draaibank mes, 5 mm snijden Groove mes, 6 Koein draad voertuig cutter, een klem weg sectie draaien, a =. 5 mm, N 800r Min, =. 1mm. Na de ruwe auto zijn de afmetingen van de buitencirkel: M20x1.5mm, 5mm X 15mm, Senem 26Mx37.1mm, 5mm X 20mm, S.1mm X 112.4mm, 5mm X 25mm en Kam 396.3mm. De vergoeding voor de externe ronde auto is 0,5 mm, Ra. Im, met een maatnauwkeurigheid van maximaal 0,08 mm. Na het ruwe voertuig, wordt de richtmachine goedgekeurd om de transmissieas aan te passen zodat het slaan minder dan 0.04mm is.

(2) Keur het centrale kader met rollend lager goed. In bulkverwerking, omdat het werkstuk in het centrum van de steun van de omwenteling, de twee glijdende wrijving zijn, CNC Draaiende Centrum zeer gemakkelijk om frictional het oververhitten te veroorzaken. Bij het ondersteunen van het blanco werkstuk, vanwege het ruwe oppervlak dat moet worden bewerkt, is de rondheid slecht, hetgeen resulteert in een centrale steunklauw van het boogoppervlak, slijtage ernstig, spleetverhogingen, de ondersteuning van de klauw van het boogoppervlak en het werkstukoppervlakcontact is slecht, terwijl er een scherp pak slaag is, is het noodzakelijk om de steunklauw voortdurend aan te passen (wanneer het lager is bewerkt, ondersteunt het centrale frame de klauw en schraapt, krabt en bijt het bewerkte oppervlak, wat de bewerkingskwaliteit beïnvloedt en oppervlakteruwheid van het werkstuk.

De structuur van het originele middenframe werd verbeterd en er werd een nieuw type middenframe met wentellager ontworpen. Productieproces: volgens de grootte van de steunklauw 608 groefkogellagers, de diameter van de Seamine 0-0.007mm, buitendiameter is S. 22 0-0.008mm, CNC Draaiende Centerbreedte 7 0-0.12mm. De wrijvingscoëfficiënt van dit soort lagers is klein, de limietsnelheid is hoog, de structuur is eenvoudig, de kosten zijn laag en zeer duurzaam, hoeven niet vaak te worden onderhouden. Hoofdzakelijk gebruikt om radiale lading te weerstaan, kan ook een bepaalde hoeveelheid diameter, as gezamenlijke last verdragen. Een 9-13 mm groef is gefreesd aan het einde van de ondersteunende klauw en geboord door de Simine-0.02-0.03mm, de Seper 03-0. $ nummer mm op de draaibank. Het lager en de pen worden gecombineerd met het basisgat om de Semine 7 S5 te maken, en de pen en het gat worden gecombineerd met de Seine 8S7.


Een paar:CNC-freesmachine Volgende:CNC draaibank Nulpunt van het coördinatensysteem